VamaOnline:

marți, ianuarie 30, 2007

visul unei nopti de luni....

Dupa o zi pe scaun, am hotarat ca pozitia fireasca ar fi la orizontala, in pat...
pijamale: blugi, 2 pull-over-e, cizme imblanite...
sunete: vantul batea afara, si se auzeau cioburi de ferestre si firme luminoase carate pe strada..
fizic: mi-e frig, mi-e foame si sunt racita; as putea sa mai aduc o patura... sau nu; as putea sa sun sa ma ia cineva in brate...
sau nu.
ganduri: a picate netul si maine ma asculta la biologie ca nu poate sa-mi incheie media dupa un
semestru de absente repetate. n-am invatat.
ganduri mai profunde: el se simte ciudat, eu trebuie sa invat; am reusit sa-mi calcuez media in
somn. de cand pot eu sa fac impartiri cu doua zecimale fara hartie?--> banal.
dorinte: sa am termopane si centrala, sa ma trezesc maine la 7, sa fac o baie fierbinte, sa adorm draqului o data ca mi-e mult prea frig, sa'l scot din mintea mea, lasandu'l doar in inima.

reusite: m-am trezit la 7.30, am finalizat problemele de biologie cu un 10, am mers la sauna si am net pe telefon... desigur, dupa ce am adormit.

Niciun comentariu: