VamaOnline:

marți, ianuarie 16, 2007

viroza respiratorie acuta

Dupa ce cica in ultimele saptamani de scoala am avut traheobronsita, spasmofilie si inca o boala indescifrabila de pe ultima scutire, se pare ca acuma bolnavul inchipuit din mine isi da arama pe fata. Simptome: gat inflamat, tuse seaca, nas infundat, febra. Asa ca dau cu mucii in fasole si mai trantesc o flegma peste tot ce mi se pare nasol, ca de cand nu se mai poarta batista la buzunar n-o sa vina nici un cavaler in armura stralucitoare sa-mi ridice servetelul de unica folosinta de pe jos. (ce rost are, oricum mai am altul, doar nu-mi suflu nasul de 2 ori in aceeasi batistutza parfumata). Si oricum nu o pune la nas ca sa simta parfumul meu: se ineaca doar cu izuri artificiale de esteri de trandafiri bulgaresti si mentol expirat. Si e atat de frig in cat nu vad nici un gentilom sa-si scoata geaca Nike de pe el ca sa-ti acopere umerii. Ca sa nu mai vorbim de pus pe jos pentru a nu trece domnita prin balta.
Dau anunt la matrimoniale:" domnita cu aspiratii inalte caut domn varsta apropiata in vederea intemeierii unui regat. ofer spre schimb viroza respiratorie."

Un comentariu:

Anonim spunea...

Good dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.