VamaOnline:

luni, ianuarie 29, 2007

obesii, dependeta, vicii

Aleatoriu imi amintesc de toti cei care imi vorbeau ca patima si aere de intelepciune empirica despre o viata echilibrata: despre ce inseamna a economisii si a manca sanatos, a dormi 8 h p zi si a te spala pe dinti cel putin 8 min, despre cum e sa primesti popa de Craciun si de'Nviere si sa iti fac concediul la Bai.
Mintea mea incearca sa ii excluda cu ardoare ca si cum nu ar fii existat si tigara din mana imi spune ca i-am renegat de mult pe cei ce imi vor binele. Ceea ce e interzis devine obligatoriu. Ceea ce e gresit, daca se repeta destul de des, devine corect. Si acolo unde nu exista drum de intoarcere, mai ungi o felie cu gem, mai presari niste sare si te lauzi ca ai fost la concertul lui Banica.
Mai trag un fum, mai privesc o data postul si suflu usor spre webcam ca si cum m-ar urmari ochiul din mijlocul fruntii al educatoarei din grupa mijlocie. Imi incovoi spatele si ma las purtata de gravitatie ca si cum ciocanelul, nicovala si scarita din urechea mea mijlocie nu ar mai reactiona la vorbele lui Newton.
Mai lipesc cu post-it pe ecran... si dau publish post... inca un lucru irelevant pentru lista mea de mess.

Niciun comentariu: