VamaOnline:

marți, februarie 13, 2007

snow in my pants... or in my bikinys

Am reusit performanta naucitoare de a pleca 2 zile la munte, la Vatra Dornei. Cu inca o prietena la fel de nebuna, am mers la vrajeala cu trenul si am stat in gazda la o baba...cool
Nimic spectaculos pana la cazatura de pomina. Lori, schioare ce se lauda ca a practicat performanta uita sa specifice ca nu s-a mai incaltat cu clapari de 8 ani (exceptand, desigur, Haloween-ul de pintr-a 7-a cand alt costum mai funky nu a gasit). 20 de metri in nas ti se poate intampla si tie, nu? 20 de metri literlamente in nas, culminand in final cu momentul in care ramai cu pantalonii in vine, putin probabil.
Am cazut atat de nasol incat mi s-a rupt cureau mea speciala de la Meli Melo:((. Atat de tare mi-am frecat suncile pa partie incat in momentul in care am vrut sa ma ridic de la 45 de grade cu capul in jos am realizat ca mi-e rece...la cur:D. Si acum inca 20 de metrii urcus dupa schiuri, tinandu-mi pantalonii. Si ink 20, tinand, betele, schiurile si pantalonii. Apoi, disperata, am ajuns sa intreb in stanga si-n dreapta de o sfoara si le explicam bunilor mei samariteni cum si de ce imi trebuie ata sa nu-mi cada blugii in vine.
Next step: gasit ata, urcat din nou pe partie, agatat salvamont dragut si Perfect Lemon cu Nestea. Life couldn't be any better.


Desigur, am pastrat cureaua ca suvenir. Frumoasa amintire, chiar si cand ai curu' inghetat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

O sa-ti cumpar eu o alta curea mishto ca sa fii fericita..OK ?