VamaOnline:

marți, februarie 13, 2007

i hate PR (alias Posta Romana)

Mai stiti bancul ala cu "de cati politisti e nevoie sa infiletezi un bec?". Ei bine, fiind deja fumat va spun eu de cate drumuri este nevoie ca sa NU trimiti un colet.
1 - de duci intai la posta: "Buna-ziua, vreau sa trimit si eu un colet. Da, nici o problema" Desigur, nu e nici o problema atunci cand iti amintesti adresa sau o ai scrisa vreo vreo bucata de servetel. Dar daca esti mai zapacit....
2 - revii si iti spun ca trebuie impachetat bine, nu cum ai facut tu.
3- rerevii si le amintesti stimabilelor doamne ca vrei sa trimiti un colet.; te intraba unde; tu: afara; ele: unde?; tu: italia. iti raspund ca nu acolo, ci trebuie sa te duci la vama
4- cum esti o persoana cu multe relatii suni un prieten care lucreaza acolo; si ca toti prietenii bine-voitori este prea ocupat sa te ajute
5- taxi pana la vama
6- dupa ce te anunta cu zambetul pe buze ca iti trebuie 50 RON sa trimiti orice sub 10 kg te uiti uimit la plicul tau ce nu depaseste nici macar 1 kil.
ea:"ah...ce aveti in el?"
eu: "chestii personale!" ( sa-ti stea in gat, muisto!)
ea: "ce chestii?" (nesimtire, adica unde mai e intimitatea corespondentei?)
eu: eh..aici nu pot sa va spun k alfa cineva cadoul....shhht..deci..am bla bla bla
ea: " pai e prea fragil doar plicul ala. nu pot sa vi'l iau asa. trebuie o cutie"
eu: "si n-aveti o cutie? v-o platesc!" (deja disperarea atinge cote maxime)
ea: "nu, nu am"
7- te duci in fuga la cel mai apropiat magazin si te implori de vazatoare cu strabism sa-ti dea o cutie de napolitane.
8- te intorci fericit si atat de aproape de propria ta izbanda... esti atat de aproape, simti gustul trimfului....
9- totul de spulbera cu un tunet: "ne pare rau, dar ma terminat programul. Veniti maine pana in 5"


Dar in viata trebuie sa invatam si lucruri bune. Cum sa trimit un pachet in 10 min si 3 pasi simpli:
1 -deschizi pagini aurii si suni la cea mai mare firma de transport international (aia cu reclama cea mai mare si mai colorata)
2 -iei un taxi
3 -platesti modic si daca zambesti tipului nici nu e nevoie sa ii arati ce ai in pachet. pari atat de sincer cand trimit antrax sau coca...

Niciun comentariu: