VamaOnline:

duminică, decembrie 28, 2008

On the edge


Cand esti sigur ca stai pe muchia de cutit, esti macar sigur. Si te uiti respingator in dreapta, iti lipseste prapastia. Cand pentru o secunda si o privire crezi ca lumea este a ta, cineva iti sopteste stricat printre dinti ca asemenea posesie nu poti detine. De cate ori nu te incoronezi singur pentru ca mai apoi cineva sa te loveasca peste mufa in ratb si sa te roage sa te muti mai departe.

Am primit un telefon astazi. Si pentru prima oara dupa mult timp nu am raspuns. Nu cunosteam numarul, dar putea presupune initiatorul apelului. Si cand esti pe acea muchie taioasa ti-e frica ca te-ai putea dezechilibra daca duci telefonul la ureche.

Au existat secunde cand am strigat "Am totul!", cand imi sopteam speriata si victorioasa ca am ajuns unde vroiam. Noi am ajuns. Apoi isi sufla nasul in batista si metaforic te impinge cu degetul in piept: - Auzi, lumea nu e a ta. Si cand crezi ca te-a ridicat in pirueta, nu face decat sa te ameteasca si sa te aduca in acelasi punct in care gemeai la inceput.

Nu-ti ramane decat sa nu multumesti pentru nimic din ceea ce primesti. Tot ce ti s-a oferit ti se poate lua. Nici tie nu poti sa-ti multumesti. Bravura pentru tot ceea ce se distruge si pentru faptul ca iti sangereaza talpile pe muchia de cutit.


Un comentariu:

Anonim spunea...

"Nu-ti ramane decat sa nu multumesti pentru nimic din ceea ce primesti" ?

Vorbesti serios ?
Serios serios ? Hm... spune sincer tot ceea ce e important langa tine, ce ai si e meritul tau ?

Viata ? Aerul ? Lumina Soarelui ? Imbratisarea copilului tau ?

Ah, nu gasesti nimic pentru ce sa multumesti din tot sufletul, din toata fiinta ta ?

Chiar, vorbesti serios ? Nu te cred. Chiar daca stai pe o muchie de cutit si iti sangereaza talpa.... stai acolo cocotata pentru ca iti place. Daca nu vrei sa stai acolo, nu trebuie decat sa te dai jos. Singura.