VamaOnline:

luni, decembrie 01, 2008

Drafturi din sertare

Cheaters - sau despre inselat-

Ma uimesc cm de nu am abordat acest subiect atat de cunoscut mie si atat de anost voua. Probabil m-am perimat in fata auditoriului. Probabil ca ati vazut toat chestiile regizate pe acest subiect. Cineva imi spunea ca nu iti pare rau pentru ceea ce faci, ci pentru ca esti prins. Cat adevar dureros.

Subiectul m-a frapat intr-o dupa-amiaza de sambata in Pub 18, la o discutie argumentativ-filozofala despre lucruri simple si usoare. Un fel de Almette. Si o sa ma joc de ambele parti ale baricadei pentru ca m-am dus peste tot. Am inselat si nu mi-e rusine ca recunosc, am fost inselata.

wild screaming saturday
Machinal si machivelic mi-am revarsat corpul asupra ta. Niciodata nu ai inteles acest joc de pantomima. Nu ai reusit sa-i deslusesti reguile nici cand ai fost cu ea. Si oare de ce ai marturisit toate acestea? De ce ai riscat sa te scot descult pe pragul de la usa, povestindu-mi ce ai facut sambata seara?

Lumea nu-i a mea
...

Niciun comentariu: