VamaOnline:

miercuri, iunie 24, 2009

Trust a nympho

Plecasem de la premisa că nu am mai scris de mult. Venise chiar replica: "N-ai mai scris pe blog." La care raspundeam, păi n-am mai avut chef. De povestit si de bagat la amalgam au fost multe:

- am schimbat un parameci corporatist pe o adevărată hidră de Pipera ( de nevoie, nu de voie, că trebuie să simtă şi românu' cât de mic criza dă bani un pic)
-am prins vreo 2 mări (fără a număra cea bulgăreasco-mucitorească), o Mamaia şi o Vamă, cum îi şade bine corporatistului boem.
- am mai sfârşit o sesiune şi mă pregătesc psihologic pentru cea de toamnă, unde se vor număra mulţi boboci
- am dat şi de-un munte cu prea mult alcool şi cu o sinceritate debordantă ce s-a sfârşit cu confisiuni lacrimogene şi cumpărarea de la un ospătar a unei brichete la 4 noaptea cu 5 lei.
- mă las de fumat cu plasturi şi gume ( ştiu, va dezamăgesc din nou, dar cică de data aste e pe bune. Mă las de toţi 100 de ron aruncati pe Nicorette)
- prima experienţă de couchsurfing cu un malaezian tzuper
...aaaa, şi nu mai ştiu că n-am mai scris din aprilie şi I suck. big time.

Trecând de briefing, vroiam sa vorbesc de încredere.
Îmi amintesc că acum vreo 2 ani îmi sunam marea iubire beată şi înduioşată de o sticlă de Unirea şi îi urlam în receptor că relaţia noastră nu are nici un viitor. Aveam o aură de drama queen, cu motive kilometrice.
Acum mi se scuipă în faţă de o şi mai mare iubire că nu poţi să te indrepţi către nimic dacă nu ai încredere, dacă faci scenarii de la primul apel nepreluat şi că dacă te-ai lăsat de fumat nu însemnă că te poţi lăsa şi de futai.
Precum o proasta disperată mă întrebam încotro să te îndrepţi, unde?... dar mai ales unde este încornoratul întruchipat care învaţă miercuri seara pentru un examen de duminică şi nu răspunde la telefon la ore de scris pe blog.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mica nostra sirena, ti-ar prinde bine niste dive:)

Anonim spunea...

welcome back cum s-ar spune :) te asteptam cu ceva bun de pe plantatie :D ... pt un spor de imaginatie

IPond spunea...

Macar ai calatorit si nu ai frecat menta in orasel...
De ce sa te lasi de fumat? Bine, macar fa-o dupa o sedinta foto...asa...de-o amintire :)