VamaOnline:

marți, martie 17, 2009

SPM

Am SPM*.
Sunt irascibila, nervoasa, iritata, vorbesc despre un sigur lucru, ma entuziasmez si dupa injur. Ma chinui, invat paginile cu anunturi, dau zeci de telefoane, ma prezint cu numele intreg si dupa fixez intalniri serale in tot felul de cartiere. De vreo doua luni sufar de sindrom ca si cum mi-ar fi intarziat ciclu si toate testele au iesit cu o singura liniuta roz. Uneori mi-e si greata, ma ploua, negociez, cobesc, sunt paranoia. In sfarsit, sunt aproape sa imi car boarfele din mansarda infecta din Giulesti.

Teologul, colegul meu de apartament, este un fenomen de infatuare deplina. Cum era cu prostul si cu fudulul? Ok, povestea e lunga si incepe pe undeva in sesiune. Dar voi trece la punctul culminant ce implica un penis gol, o masa de bucatarie si un baiat simtit la masa. Posesorul penisului (da, avea si un stapan) era cuprins de o apriga mahmureala si se indrepata catre sticla lui de Pepsi Maxx pastrata traditional la rece. Este intampinat de un baiat simtit ce manca in bucatarie si caruia brusc ii scade pofta de mancare. Te-a vazut, nu te-a vazut, ba te-a vazut. Eu prezint scuzele de riguare. Poveste se continua cu acelasi posesor de penis gol, cu acelasi penis gol, la fel de mahmur, dar de data asta pastrat in limitele regulamentare ale celor patru pereti pentru care eu platesc chirie. Teologul nu bate la usa, posesorul (mandru si contrariat) ii comunica rezolutia conform careia regula spune sa cioc-cioc si tot ingamfatul sare cu gura. Eu ma trezesc cu cravata la gat si ii urlu ca o doamna goala de sub patura mov sa iasa afara. El isi da alte aere, dar intr-un final tranteste usa si imi comunica ceva inteligibil de dincolo. Radem amandoi. Eu si posesorul. Ca dupa vreo 2 zile sa imi comunice ca nu vrea sa mai vada penisul sau posesorul de penis in casa. Eu: Poftim?... Ma ameninta cu paratul. Eu rad: deja fixam conversatia: Stiti, la Lori vine un posesor de penis si umbla gol cu penisul gol prin casa. Si cu curu' gol. Pentru ca da, dragii mei, posesorul de penis este si posesor de cur.

In fine, cum eu sufar de SPM de mai bine de o luna, telologul nu suporta posesorul pe penis. De parca teologol nu ar avea penis. Parca. Oricum, ideea e ca ma mut. Si sunt fericita. Nu pentru ca scap de teolog, ci pentru ca voi imparti un apartament micut cu o super Zana si un pat dublu cu posesorul de penis. Cu usa si fara cioc-cioc. Tulip-tulip.

*sindrom pre-mutat

7 comentarii:

Anonim spunea...

O sa vin pe la voi...ta-na-na-nam.Da' crezi ca ai putea sa imbraci posesorul?:)

Anonim spunea...

aaaaa hahahahahahahahaha

Anonim spunea...

stai stai stai



ahahahahahHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

BlackShad spunea...

Cunosc sindromul,e printre puţinele pentru care chiar tu ai antidotul :)

Anonim spunea...

Ce bine dispus e Jiji ... trecu ceva vreme de cand nu l-am mai vazut :D

lorelei spunea...

@ Lore: You're velcom. anitaim. Plus ca o sa'l invatam noi pe posesor bunele maniere.

@Jiji: Te-am facut dator cu o bere.

@Blackshad: Ah, da, antidotul se numeste: 6 apartamente in 2 ani.

@Anonim: hmmm.. cui nu-i este dor de Jiji?

Anonim spunea...

Mai are rost sa vin cu starea vremii ? :)