VamaOnline:

sâmbătă, decembrie 01, 2007

mila

5 comentarii:

Anonim spunea...

nu stiu pe ce limba e clipul... eu am vazut desenele astea pe nemti, arata altfel fata dar tot Mila o chema, melodia era aceeasi dar pe germana si se gaseste pe youtube...mi-au marcat copilaria desenele astea :x

Anonim spunea...

nu am fost atent si nu am vazut clipul de mai jos.seria aia am vazut-o si eu :) pe rtl2 parca...nu mai cunosc alte persoane care sa se fi uitat. am descoperit blogul tau acum 2 luni si mi-a placut mult. Am tot revenit si ma bucur sa vad ca nu ai renuntat. Faptul ca ai vazut si tu Mila ... nu stiu...trebuie sa mai vorbim.

Lorelei spunea...

nu am renuntat, dar trag examenele astea de mine. si eu de ele, ca e multe si e grele.
eu una am invatat sa joc volei de la desenele astea.

Anonim spunea...

sa inteleg ca joci la fel de bine ca mila? ;))

Anonim spunea...

stii dc am renuntat la blog? reclama nu puteam sa ii fac pt ca vroiam sa ramana anonim si prin urmare nici nu aveam vizitatori..mi-e mai usor sa scriu intr-o agenda, pt mine.