VamaOnline:

duminică, martie 18, 2007

dork

Azi imi doresc sa fiu tocilar, unul notoriu. Sa nu ies, sa nu rad, sa port camasa si pantaloni mult prea scurti, ochelari si matreata.Si da, am cosuri si sunt virgin. In necunoscuta X, sunt singur ca un electron pierdut intre sute de ioni negativi, iar sarcina mea respingatoare determina valentele imuabile ale substantei. Considerand forta de atractie si luand in considerare frecarea, imi tarasc corpul ucis de lecitina si vitamine printre laudele profesorilor. Am bursa si nu voi ajunge niciodata membru C.C.F.V. (Campania Copiilor fara Viitor), am joy-stick si joc NFS intre cele 2 reprize de programare Oracle.
Sunt alb, verde si galben, sensibil la lumina solara si am fost de mic un copil bolnavicios. Alergiile la polen, frica de albine, caini si alte vietuitoare m-a tinut departe de natura, iar agorafobia se afiseaza neconditionat si irecuperabil in lista mea medicala. Am facut o singura ora de spor. In clasa a 6-a am cerut prietenia unei fete: era unica mea iubire, ca o floare... m-a refuzat.
N-am dansat niciodata, iar telefonul meu e mereu pe silentios. Parintii au fost atotprotectori, iar bunicul a fost mentorul meu. Tot el m-a invatat sah, tot el mi-a fost cel mai bun prieten. N-am plans niciodata in urma lui.
Am fost premiant si primul in fiecare an. Sunt olimpic la matematica. N-am chiulit o ora in intreaga mea viata. Sunt un... nerd.

si brusc am realizat ca n-ar trebui sa-mi doresc o nota asa mare la bac, ajungand o leguma. Asa ca hai la un party si mai las-o draq de lucrare la diferentiale. Pot sa-mi cumpar banane si fara ele.

Niciun comentariu: