VamaOnline:

vineri, mai 11, 2007

da, am fost si eu la vama veche

Nu inteleg de ce nu am sarit sa ma laud cu asta cand am asteptat aceasta plecare aproape o luna. M-au prins pana si aia de la tembeliziune cu tzatzele goale si cu tigara in mana.
M-am tot gandit ce imi amintesc din vama, nu ca alcoolul ar fi facut din mine o victima cvasi-traumatizata, ci doar as fi fost anosta si insipida: "a fost foarte tare, frate!" Nu pentru ca e Vama si te dezumanizezi, te depravezi in cel mai nesimtit si haotic mod posibil, ci pentru persoanele cu care eram. Initial vroiam sa plec singura, sa imi intind corpul pe nisip la amiaza si ochii intr-o carte buna si sa ma plimb pe maluri. N-am scapat de compatrioti, am facut baie in apa cancer (de cel putin 3 ori pe zi), am baut multa tequila si Sange de Taur, am dansat pe mese, foc, rasarit, chitari, rosii, iaurt, izoprene si saci de dormit... sooo common for vama veche.
Si atunci m-am razgandit si m-am hotarat sa va povestesc cum era Vama prima oara cand am vazut-o :goala. Oameni care se simteau bine in piele lor si cu textila jos, senzatie de libertate perpetuua, calda, unde iti faci prieteni din toate colturile tarii care nu se supara daca sunt ingropati in nisip si li se spune "Uite asa il ingroapa romanu' pe ungur", hamace, fara pusti, fara copii, fara imbracati cu bani si sezlonguri, fara cazare, fara rockeri prea suparati in bocanci la amiaza, fara slapi, fara tigari, fara gunoaie, fara nume. Acolo ma pierd si revin fatidic in fiecare an cu speranta tampita ca nu va mai trebui sa adaug un "fara":....mai ales fara El.

p.s. Suffstock-ul a stricat totul, cand el trebuia defapt sa salveze. Adorati'l, copii, pentru ca eu ma fut in el de festival care a aduc exact ce nu vroiam: beton, bani si prea multa lume.

Un comentariu:

Anonim spunea...

da... pacat de transformarea asta...

si pe langa rockerii astia suparati, au aparut si manelele in vama... d'oh..