VamaOnline:

miercuri, aprilie 25, 2007

sigma

Sigma in toata viata mea a reprezentat simbolul pentru suma. Si daca m-as fi dus anul acesta la informatica mai mult de o data, cand am dat teza, porbabil stiam cum sa il scriu. Dar, asa, eucliadian vorbind, sigma e doar suma... suma de tot: de limite, de necunoscute, de fractii, derivate...e suma.
Iar blogul asta e o suma de ura aticalofila impotriva speciei masculine. Si daca limita tinde spre "nu e asa", imposibil sa gandesc negativ cand necunoscuta e cu siguranta mai mare decat 0. (si cu asta v-am bagat in ceata daca nu va meritati locul la Polizu)
Ideea e in felul urmator: lumea ma intreaba ce am cu ei? Stau si ma gandesc: eu nu am nimic cu ei, ce au ei cu mine? Vreti sa va spun cat de indragostita INCA sunt...neah, pentru asta sapati alt canal la tembelizor spre Acasa sau Romantica. Apoi tot ei ma iau duios in dulcele stil clasic si ma intreaba daca nu am nevoie de un barbat (se autorecomanda). Nu, fratilor, multumesc, am unul, ma face fericita, ce va freaca pe voi boasele... si am avut prea multi, asa ca lasati deoparte atitudinea de manelo-houseo-macho-cocalar ca v-as include cu cea mai mare placere la categoria amanti jenibili.
Asa ca eu nu va urasc cum Eola va uraste si nici nu va iubesc cum Anda va iubeste. Viteza e totul si pot sa va spun acelesi lucuri din 4 ani cat ele din 10... sau mai mult. Eu scriu un blog provincial pe care il citesc aleatoriu cateva contacte din lista de mess, un blog ce nu primeste comment-uri decat in fata si la persoana, pentru ca eu nu ma ascund, pentru ca sunt Lorelei si scriu despre cum as manca flori de salcam, despre teza la mate, despre faptul ca nu am vazut o piesa de teatru bun in ultimii 4 ani, despre el, despre gagicile cu care am impartit cateva Grase de Cotnari, despre 18 ani, despre soare, mare, plaje, despre sex, alcool, tutun, despre mine, poate si despre tine, despre noi, uneori despre voi. Asa ca nu te mai holba daca consideri ca ti-ai pierdut timpul, daca infingi acuze fara funadatii, daca te deranjeaza un strop de sinceritate care incearca. E doar un blog si daca nu iti convine ce citesti, spune-mi, dar daca nu iti convine cine sunt inchide draqlui pagina.

5 comentarii:

andrei spunea...

Pfff...superb! Imi permit sa nu ma simt un manelo-houseo-macho-cocalar si sa fiu intru totul de acord cu tine. Ce mai vreau sa apreciez este si ritmul debordant cu care zboara fraza dupa fraza textul pana spre final unde un ultim sut in dos ne arunca spre locuri nebanuite :))

lorelei spunea...

parca tu erai cel ce ma luase la rost ca ce am cu ei... acuma de sustragi de la invinuiri?

Anonim spunea...

imi place ce si cum desenezi frazele

Anonim spunea...

mie-mi pare puţin cam pripit stilul. cât, despre mesaj, e uzat. dacă ar scrie un bărbat aşa despre femei ar fi catalogat drept bolnav, imediat, şi ar fi toţi siguri că e impotent sau are alte probleme psihice, de a ajuns sa blameze sexul opus, în halul ăsta. oare nu e valabilă şi reciproca?

Anonim spunea...

cin' te-o suparat, mai Lori? Ia arata-i partea dorsala si da-i inainte!