VamaOnline:

marți, mai 22, 2007

mai sus...mai sus

Blog-ul se ridica dupa cum confirma netu'-metru cu 140 de locuri in doar 3 saptamani. Ritmul incepe sa ma bucure si sa-mi faca sperante ca pe cineva chiar delecteaza, nu doar mintea mea tampita si cathartica , desi ma crizez ca n-am reusit sa trantesc vreun post interesant in ultimele saptamani.
Cica a aparut in 7Plus, dar din lenea mea n-am reusit sa-mi procur ziarul. Poate updateaza si astia site-ul lor, ca momentan e vechi din 7.05.
Trebuie sa multumesc indeosebi lui Teo care m-a linkuit printre prietenii si dusmanii lui si ma simt si eu bagata mai de la spate in blogosfera de sus. Nu uit de Cris si de consateanul meu, precum si de bransa care incepe sa se miste in Bacau (incepe sa-mi para rau sa il parasesc--contradictoriu atitudinii mele de limitare urbana)
Si acum ca mi-am luat premiul si satisfactia, ca mi-au cometat revistele rochia si ca am reusit fara sa multumesc lui Dumnezeu si fanilor, va pup pe toti si promit ca mai screm si mai scornesc ceva in categoria amoral ca s-au intamplat destule "necenzurate" de atunci.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cu un link bine plasat incepi sa te ridici :)

Dar e foarte greu sa ajungi sus... ai sa vezi, concurenta va fi din ce in ce mai mare. Si mai greu e sa te mentii acolo ;)

Anonim spunea...

Ma bucur ca m-ai remarcat.