VamaOnline:

vineri, mai 18, 2007

lasa-ma...

Frate, m-am saturat! Ma doare'n poola pe care n-o am. Vreau sa scap de examene, de copii agitati din jurul meu, de Bacau si de apartamentul ala mult prea incarcat, de clubburi fara mix-uri, de taranii de pe strada, de fufuele mironosite care te barfesc la tot pasul, de liniste, de cunoscuti, de taxiuri ieftine si terase in mijlocul trotuarului, de haine din Europa la pret de Magheru. Vreau sa fug de oameni prosti si inculti ca si cum m-ar urmari un psihopat de Steaven King, de prea multa pasare, de telefon fix si apartamentul gol, de apa calda rece, de plictiseala, de insipid, de atitudine mediocra si provinciala, de accent, de toti tipii care ma cunosc "prea de aproape", de intrebarea "Ce fac astazi?"... vreau sa fug de ele, vreau sa fug la tine si sa ma scapi de toate astea.

.... azi voi manca cel mai lung ecler cu vanilie

p.s: ce mimesis suna "sa fugi", parca te agita un Pepsi intr-o reclama de Adidas de Taiwan, dar au simtit si alti fraieri inaintea mea, asa ca fug si eu de ei, cu ei, pentru ei.

4 comentarii:

Marian spunea...

Intr-adevar te agitzi ca un Pepsi :) Nu vrei examene... nu te du la ele... (nu prea este o optiune, nu?) Nu vrei telefon fix... debransheaza-te... (nici ideea asta nu prea iti surade) Insa daca crezi ca vei scapa de tzarani, fufe, terase mult prea urbanizate, prostie, incultura, pasare, plictiseala, sau mediocritate... hmmm... think again! ele vor fi eterne :P Detasharea se produce cand te ridici TU deasupra acestora. Si scaparea de "provincie" nu rezolva problemele... ba uneori chiar naste frustrari :)) De parca bucureshtiul nu ar fi plin de mediocritate si incultura. Beneficiul e ca macar acolo ai ce sa alegi. Insa majoritatea ramane majoritate. :P

PS: in Taiwan chiar sa fac "adidashi" originali, si chiar daca ai aflat ca sunt facuti intr-o organizare sclavagista nu cred ca vei refuza vehement sa ii cumperi doar pe acest motiv. Inca suntem niste animale ce se bazeaza mai mult pe instincte decat pe ratiune si etica. :)

PS2: Relax...

lorelei spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
lorelei spunea...

Nu stiu de unde esti, marian, dar bucuresti inseamna si altfel de lume pe care nu o poti surprinde in provincie, in special in Moldova. Cel mai pur exemplu sunt vacantele in care apar studentii si crede-ma ca orasul e mai colorat, mai interesant, mai plin de ochelari de soare pentru ca din locul de unde ei vin e mai tot timpul senin. Nu vorbesc ca o nescunoscatoare despre o lume fascinanta inaccesibila, pentru ca 4 din 7 zile ale saptamanii ma simt si eu "urban"...

p.s. nu-mi cumpar adidasi originali, ma mustreaza buzunarul si inutilul
p.p.s shtiam, dragutza, de tarishoara asta din Indo-China si in incultura mea, am purtat si eu adidashi cu leduri(metaforic vorbind

erik cartman spunea...

Frumos spus. Si eu am boala pe aerul provincial. Bacaul e o metropola fatza oraselul industrial in care am copilarit si din care am fugit ca un iepure si unde ma intorc de Paste, de Craciun si eventual de ziua parintilor. Si o data cu timpul m-as duce din ce in ce mai rar pentru ca acolo descopar ca orizonturile sunt inchise si pur si simplu nu ai prea multe variante.
Nah ca m-am infierbantat.
Regards,
Cartman