VamaOnline:

marți, mai 22, 2007

status and ideas

Am un contact in lista de mess cu care nu am vorbit niciodata, dar il tin acolo pentru statusurile lui sexiste si antologice. "Prietenul" meu Claudiu Tim (poate o fi din Timisoara, sau poate il cheama Timofte, dar e clar nascut in '83) marturisea ca:
"Ultima data cand am fost inauntrul unei femei a fost cand am vizitat Statuia Libertatii!"

Facand speculatii pe text, am ajuns la urmatoarele posibilitati procentuale:
6%- abia s-a intors din America unde n-a prins nici o pipita la intersectia silicoanelor si liposuctiilor
10%- femeile sunt atat de interiorizate incat nu le mai poti patrunde in suflet
23%- ca orice mascul ce isi masoara barbatia, a incercat sa inteleaga Femeia, dar nu a patruns niciodata in mintea ei, de unde rezulta ca nu a fost niciodata in America
4%- astia nu i-au dat viza decat pana la Statuie si nu a atins tarmul si visului american
1%- n-a facut sex de cand a intart in statuia Libertatii si asta se poate considera zile, luni, ani...
56%- o fi virgin pentru ca eu stiam ca nu se poate intra in interiorul femeii de cupru newyorkeze (doar Michael Jackson s-a urcat pe felinar si l-a batut vantul in freza)

Desigur, exista si posibilitatea de a fura un status de pe vreunul din site-urile specializate si sa'l fi pus ca prostu' la populatia sa para mai interesant, nestiind ca vreo psihopata ar putea sa i'l disece pe blogul abundent in frustrari.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Se poate intra in statuie, dar trebuie sa iti faci rezervare din timp, pentru ca este limitat numarul de vizite.

Stiu, ca a fost frate-miu :P

lorelei spunea...

Am incercat sa caut raspunsul, dar tipul se pare ca nu vrea sa vorbeasca cu mine. Am facut greseala de a-i trimite link-ul intai.
Pe fratele tau nu'l cheama Claudiu, nu?...misterios personaj.

Anonim spunea...

..e o replica de' alui woody allen, dintr'un film de woody allen care mi'o placut mie mult da' am uitat cum se numeste :)