VamaOnline:

marți, mai 22, 2007

mim

Femeile pot mima un orgasm, dar barbatii pot mima o intreaga relatie.

Intrebare-intrebatoare: De ce mimeaza femeile orgasmul? Facand o cercetare online am ajuns la urmatoarele afirmatii:
1. "Eu nu mimez orgasmul pentru ca am." (majoritatea)
2. "Eu nu mimez orgasmul. Daca am bine, daca nu, nu. Oricum ma simt bine." (foarte curat, foarte ok, foarte bine)
3. "Pentru ca vreau sa'l fac pe el sa se simta bine, sa se simta barbat, sa-i dau incredere." ( da, desteptilor, tot pentru voi o fac unele si va mai plangeti ca aveti o viata sexuala nesatisfacatoare. Daca nu noi, atunci cine sa'l incurajeze pe Tom Degetel sa ramana in pozitie de atac?)
4. "Pentru ca ma plictisesc, imi piere orice speranta de a mai ajunge la orgasm si imi bag picoarele. Uite, bah, am ajuns, da-ti drumul si u odata si se terminam ca m-am saturat" (foarte franc si trebuie sa recunosc ca am aderat la aceasta pozitie in cateva nopti halal nereusite)

Acestea fiind lamurite, putem trece la pasul doi am problemei. Motivele pentru care un barbat mimeaza ca se afla intr-o relatie sunt enorm de multe si subiective, incat a categoriza asa ceva e ca si cum a-i imparti boii si porcii in functie de prostie si nesimtire. Dar masculul aflat intr-o asemenea pozitie este usor de recunoscut dupa urmatoarele aspecte:
- nu ofera niciodata flori, motivand ca nu e genul lui (nici macar lu' mama nu-i da)
- nu stie cand e ziua ta de nastere ( nu ca nu isi aminteste, ca asta e caracteristica generala a subiectului aflat in discutie, doar ca nu stie si nici nu vrea sa afle)
- va intalniti in lcouri deloc publice , rezumandu-va la propriile apartamente ( tipic relatiilor pur sexuale in care el vrea sex, ea se complace in dorinta lui cu speranta muribunda ca intr-o zi isi va parasi nevasta, copiii, atitudinea, dorintele si te va scoate in lume)
- nu te prezinta prietenilor lui, nu vrea sa-i cunoasca pe ai tai;
- nu stie ce-ti place, cum iti place, cand sau unde, iar din egoismul nici nu vrea sa afle;
- daca esti cu un asemenea mascul, inchisa intr-o astel de relatie mimata, nu te astepta sa-i pese vreodata, sa fie langa tine, sa te intrebe ceva despre tine, sa-ti spuna vreun amanunt, defect, secret propriu
- este atat de interesat pe relatie, incat nu-i pasa cu cine, atata timp cat e cu cineva si da si el o buca noaptea
- nu plateste, nu invita, motiveaza ca e obosit si lucreaza mult, niciodata nu are timp si oficial nu-i pasa.
- se poate obtine bonus adulter, violenta, lipsa de respect, cuvinte goale, sictir, greata, compromisuri, iar de partea cealalta frustrare, angoase, frica si cea mai tampita intrebare: "Ma iubesti?"

Unii mimeaza atat de bine incat nici nu-ti dai seama, cum unele femei te induc in eroare atat de usor prin cateva strigate mai puternice si cateva grimase. Bun-venit intr-o relatie teatrala doar de dragul de a nu adormi singur, de a te complacea in comoditate fara minimum de satisfactii si de a sterge usor problemele si complicatiile unei relatii pe bune.

O fi dragostea oarba, dar daca ii trantesti una in muie tot incepe sa vada ceva-ceva cu ochiul stang. Asa ca vom continua sa miman orgasme si sa ne prefacem in relatii, doar lumea e un teatru... asa zicea Shopenhauer, iar unii sunt actori foarte buni, mai ales cand vine vorba de un strop de pantomima.


7 comentarii:

Anonim spunea...

btw place blog la tine, am pus in blogroll si am si recomandat, nu pot s-o sufar pe eloa dar oricum scuze ca te corectez, am impresia ca ai trecut-o gresit in blogroll. keep wiriting imi place tare.

erik cartman spunea...

Mult adevar graiesti tu aici. Foarte frumos spus. Mai citim, mai citim.

Anonim spunea...

Marie nu o poate suferi pe eloa, nici eu nu pot...

Zicea nihasa ca nu stie ce fata ar gandi asa... ca poate e scris de un baiat, la caterinca.

Daca e fata, poate e lesbi?
Poate a fost violata cand a fost mica? Cine stie...

Stii de ce nu-mi place mie? Pentru ca scriind despre ura, este impotriva lui Dumnezeu. Care vrea iubire... intre toti oamenii, nu neaparat intre femei si barbati.

Nu te mai plictisesc. Bafta :)

lorelei spunea...

Trebuie sa lamuresc asta: nu-mi place Eola pentru ce scrie, ci pentru felul in care intriga, pentru felul in care va supara pe voi si pe altii, pentru felul in care dispacutul atrage. E o calitate veche in media sa prezitnti ce e rau, sa iei cu tine pentru ca lovesti, si urli si te agiti precum un Becali sau un Vadim la OTV. A nu se intelege ca ii simpatizez si pe astia.
Si intotdeauna apreciez mai mult o "tigara" de calitate decat "un Pepsi care se agita si nu reuseste sa-si mai dea drumul"

Anonim spunea...

ai ghicit tu acolo cateva absconjisuri despre barbatul care mimeaza. insa n-ai reusit sa-l prinzi din penel pe cel mai detestabil dintre ei adica ala de care sunt si eu. Imagineaza-ti ca unii se prind ca pot fi luati drept mimi si mimeaza si lucrurile care i-ar trada. Ofera flori, tin in brate, intreaba ce doare la fata, mangaie. Dar stiu deep down inside ca totul e o farsa, si ca o fac pentru a nu fi acuzati ca mimeaza, pentru a nu fi acuzati de nepasare. Sincer il prefer pe ala caruia nu-i pasa si lasa sa se vada asta decat pe cel caruia nu ii pasa dar incearca sa o ascunda mimand faptul ca ii pasa. nu-mi pasa ca am pus de prea multe ori cuvantul pasa.

sa iei cadouri stiind ca nu-ti face nici o placere, dar e un inconvenient mai mic decat inchipuirea a trei fete discutand la o tigara, a ta si inca doua prietene de-ale ei, spunandu-le ca nu a primit nimic de ziua ei.

Iar cand se apropie ziua ei, pe care intradevar nu ai uitat-o ci n-ai stiut-o niciodata, sa intri in vorba cu cine prinzi dintre prietenii ei, punand tot felul de intrebari stupide, incercand sa te prinzi din context cam cand pica ziua aia. Pentru ca ti-e oroare de gandul ca tu nu esti atat de nepriceput la femei incat femeia ta e nefericita.

How about these guys for human dirtbag. Dar iti spun din experienta ca nu e iad mai mare pe lumea asta decat sa fii asa.

Andrei spunea...

La partea cu barbatii nu prea sunt de accord. Or fi ei mai nesimtiti dar nu exageram un pic? :)

Anonim spunea...

Legat de mimatul orgasmului:
#3 De ce exista ideea asta? Daca nu face ce trebuie, spune-i ce sa faca! Si daca se crede mare taur comunal si te face vaca (sau diverse alte chestii, dar asta se potrivea mai bine) pt. ca indraznesti sa-i dai indicatii, ia-l de coarne (sau de coaie, mai degraba) si arunca-l afara, poate se invata minte...
#4 De ce sa minti? Simti ca nu poti ajunge la orgasm atunci, zi-i si gata, simplu...

Legat de mimatul relatiilor... Sunt cateva chestii de acolo pe care le fac si eu, dar din cu totul alte motive, asa ca sa explic de ce nu inseamna neaparat ca mimeaza uneori (ok, rareori, dar nu cred ca-s singurul):
#1 Exact, nu dau flori... Era o vreme, cand eram mai mic si imi dadeau ai mei sa dau cuiva cu anumite ocazii ca "asa trebuie", dar sa-mi explice si mie cineva cum se justifica sa distrugi ceva frumos ca sa-l tii cateva zile in casa si dupa aia sa-l arunci la gunoi... Macar ia ceva intr-un ghiveci, sa stii ca ramane, daca ai grija. Plus ca urasc ideea de cadou, si cu atat mai mult surpriza. E asa de usor sa "dai rateu" asa, chiar si cand stii ce-i place cuiva, poate in ziua aia vrea altceva si iese jenant. Ma rog, discutie lunga legat de cadouri, another time...
#3 Ce zici daca e vorba de propriile apartamente pt. ca unul nu-i deloc un "animal social" (like me, people & public places = scary evil stuff)?
#4 (partial) Ca nu vreau (heh, la trecut acum de fapt) sa-i intalnesc pe ai ei tine strict de ce ziceam la #3...
#5 (partial) Ca nu invit tine tot ce ce ziceam la #3...

Ce-i si mai trist e ca si femeile invata in ultimele cateva decenii sa mimeze relatiile...

Oare cand n-o sa mai jucam tot teatrul asta? E vreo speranta?