VamaOnline:

marți, septembrie 26, 2006

wake me up when september ends

Visez si am inceput numaratoarea inversa: 86 de zile pana va ninge, 85 de zile pana voi muta muntii, 84 de zile pana voi inceta sa dorm singura, 83 de zile pana voi strange o scrisoare, in 82 o voi expedia, in 81 o voi primi, iar in 80 voi citi ca nu a ajuns la destinatar...si doar o zi pana voi spune "te iubesc".
Mereu mi-a fost frica de cuvantul asta MARE. Pana l'am infruntat, am pariat si am castigat in schimb un alt "te iubesc". Fara obligatii, fara angajamente, fara a parea patetic.
Ti s-a deschis vreodata o floare?...asta am mancat eu la micul dejun si am savurat-o din fiecare petala si i-am sorbit pana si ultimul strop de polen. Dar urata si trista e viata florilor: cand vine toamna, se ofilesc si mor. Si ramane parfumul, umbra de culoare si zambetul ei.

Niciun comentariu: