VamaOnline:

marți, septembrie 26, 2006

loser

Retragerea - greu moment in viata oricarei vedete. Dupa 18 ani in lumina reflectoarelor, m-am hotarat sa ma pensionez si sa devin o umbra. am incewput sa joc remi si sah alturi de fumatori de pipa sau de Carpati pe bancile din parc, am inceput sa beau vin prost si am ales meduze si mormoloci pentru urmatoarea "partida" de pescuit. Dupa 18 ani in care mi-a placut sa frapez, sa rad, sa uimesc si sa impresionez, am parasit scena pentru normalitate. Trec neobservata si absenta ca si cum as fi inexistenta. Incep sa ma intreb daca asa se simtea colega mea de banca ce nu ridica capul din caiet pentru nici o pereche de ochi albastri si care era, trecea si pleca precum venea.
In sfarsit ma pierd in multime si ma inec cu mediocritate. E absolut divin sa nu-mi pese si sa nu-ti pese. Energie nula, cuvinte putine, priviri pierdute, ma bucur sa strig sus si tare: LOSER!...ce-am avut si ce-am pierdut.

Niciun comentariu: