VamaOnline:

marți, septembrie 26, 2006

life's a beach

Auzi tu fata?...shtii cine m-a inselat?...curva aia de viata. A zis despre mine ca nu merit sa fiu cu destinul si ca oricat de mult ne-am dori sa ne unim, ea se baga ca musca pe rahat. Si m-a amenintat ca nu ne potrivim si ca sa nu mai fiu scarba si sa ma dau bine pe langa noroc ca are ea ac de cojocul meu.
Auzi la ea ce tupeu? Tu, fata, da ai aflat ultima barfa? Cica nici spatiul nu se intelege cu ea si s-a bagat pe felie cu timpul si vor sa-i faca zile negre. Cica se pierde timpul si se umple spatiul. Am aflat ca a fost la Parcele si ca s-a ingrasat in ultimul timp si nu mai poate ii luata, depanata si taiata. Cum era normal, timpul nu a fost de acord si a dat-o pe negura...poti sa te pui cu el.
Da' tu gagik? Daca tot stam asa la o cafea si la o mica barfa, nu stii nimic de Cupidon. Esti sigura?...Ai innebunit, draga, cum sa ramana fara sageti? Hai , tu , lasa-ma ca nu cred una ca asta. Stiu ca a nimerit bine ultima data, dar am auzit ca a facut indigestie de la bomboane de ciocolata si alergie la polen ca i-au ramas pe stoc. Nu mai stie lumea sa faca un cadou cu gust, n-am dreptate?
Da' ia zi-mi si mie: ai auzit cu cine umbla viata? Cum, cu toata lumea.Adica nu vrea sa se aseze si ea la casa ei? E deja insarcinata? Cu cine, cu trecutul, prezentul sau cu viitorul. Trebuie sa stie, doar cum isi va numi copilul dupa: Amintire, Moment sau Speranta... Dupa cate belele face, eu una nu mai am incredre in ea, treaba ta ce faci. Eu iti zic sa stai departe de ea, sa vezi cum vine viata inapoi la tine. Da?
Da uite ca stam la cioace de ceva vreme si nu mi-ai zis nimic despre tine? Cum mai e viata ta?

Niciun comentariu: