VamaOnline:

vineri, septembrie 08, 2006

Oparatiunea casa noastra k o floare

Cine ma cunoaste poate spune despre mine ca mi-as putea incadra cu usurinta casa in cadru circuitului turistic ca obiectiv de maxim interes. In ea se pot descoperii varii specii de bacterii si ciuperci mucegaioase, precum si exemplare rare de paianjeni si gandaci de toate formele si marimile.
Punctul culminant a fost cand am gasit niste scarbosenii maro, mici, ovoidale. Eram cu o prietena. Ea sustinea sus si tare ca sunt oua de gandaci, eu mizam pe excremente de sobolan. Eram in mare dilema. Si am gasit salvarea nostra: GOOGLE...dar nimic..nici o poza cu excremente/kkt/resturi/ de sobolan/soarec/rozatoare. Asa ca am apelat la solutia radicala: am trimis mass pe messenger: "Am nevoie urgenta de ajutor. Cum arata kkt-ul d sobolan?..pls..help!" Si a inceput lumea sa faca misto de mine. Ma intrebau daca mi-e foame sau daca am nevoie de o deratizare "la domiciliu". Intr-un final un amic veritabil mi-a dat dreptate.
Acum cateva zile mi-am dat seama ca m-am inselat. Cum credeti? Am plecat la mare si am uitat sa duc gunoiul. Cand m-am intors facuse viermi... de toate marimile. Multi. Am chemat niste prieteni. Si-au asumat riscul de a ridica coletul si a-l duce la locul cuvenit. Dumf-ul care a venit era pe punctul sa ii omoare iar terasa de sub balconul meu era sa fie umplta cu pranzul lor. In timp ce curatam si ultimele chestii miscatoare de pe podea si incepeam sa cred ca nu voi mai bea tequila niciodata, am gasit si cativa morti. Aratau exact ca kkt-ul de sobolan. Earam in mare dilema: mai aveam un sobolan sau prima oara nu dadusem decat peste niste larve uscate?
Intre timp am facut curat. Totul e luna, curat si vaccinat. Nu-mi ramane decat sa va urez pofta buna....bon apetite, mon cher.

Niciun comentariu: