VamaOnline:

joi, septembrie 28, 2006

the fly

Urasc mustele. Le strivesc, apoi le mestec si scot aripile printre dinti ca pe niste coji de seminte. Dar cel mai mult imi place sa alerg cu limba scoasa dupa ele si sa ma fac miriadop in fata lor, le lipsesc, le trosnesc si apoi le savurez.
Pentru necunoscatori, mustele sunt acele fiinte care isi petrec o viata intraga in kkt, scormonind prin el si manacandu'l, digerandu'l si din nou, regurgitandu'l. De exemplu, azi am vazut una: rea, scarba, mare si dizgratioasa. Isi dadea aere pregnante de zburatoare complice in curtea liceului. Si se holba. Stiti cati ochi are o musca?...nici eu, dar astept comment-uri cu nr aproximative. Cum ziceam , am atacat-o frontal: privire suspecta de ingheata apele, apropiere parsiva cu arma in mana si am capturat-o cu limba ( taiasa si veninoasa). Am crezut ca am exterminat-o. Dar a fugit mult prea repede si s-a ascuns in bate unui barzaun. Si a continuat sa manance kkt.
Avea Murphy o vorba inteleapta: cand esti pana la nas in kkt, tine-ti gura inchisa.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cred ca au 3000