VamaOnline:

miercuri, august 29, 2007

absinth

Fiind o fana infocata a shot-urilor (nu ma dau in vand dupa cockteil-uri si bere), m-am incalzit cu cateva tequila (vreun metru cam asa) in noaptea de 18 spre 19 ani, la Expirat. Ulterior am decis sa beau si eu faimosul absinth, atat de ilegal si de interzis in unele state. In schimb, tipa de la bar, dealtfel foarte draguta, mi-a recomandat Aftershock. Pentru doritori, vi'l recomand si eu. Este perfect pentru ziele de vara sau cand esti foarte incins.
Va recomand varianata rosu, cu aroma de scortisoara. Nu uitati sa trageti aer pe gura dupa ce il savurati.
p.s. Am baut si absinth dupa: foarte puternic, foarte nasol ca si gust.

15 comentarii:

le petit mouton spunea...

iei, you're back! si trebuie sa incerc si eu aftershockul, numai sa fie intai un soc, nu?

Anonim spunea...

iei.. ce faci ma? milli .. =))

Anonim spunea...

Inca nu am incercat absinth-ul... poate pentru k auzisem k e foarte puternic, foarte nasol ca si gust... sau poate k nu aveam cu cine da noroc...

Anonim spunea...

.. si "dupa" ai vomitat ? :)

Anonim spunea...

mai. ma plictisesc..

le petit mouton spunea...

mai, numai prostii se polictisesc

Anonim spunea...

mai milli, usor cu jignirile, desi nu ma simt, dar poate alti plictisiti da. check your typo!!

le petit mouton spunea...

nici o jignire intended, sa nu spui ca nu esti de acord ca oricine surfeaza si posteaza comentarii jenante pe bloguri in ultimele zile de vacanta n-are o mica doza de prostie. ;)

Anonim spunea...

care sunt alea comentarii jenante mai fata? ia arata si mie. Si nu erau ultimile zile de vacanta . da? in cazul meu e vorba de baxuri intregi.. sorry. nu prea le nimeresti.

lorelei spunea...

kids...hai asa ca intre vechi cunostinte, nu va luati la harta pe post-ul asta. va fac unul special, ok?:)
@le mouton, vezi k anonimul asta te shtie de cand purtai marimea 36 si topul ala bleu
@aprozarnet: n-am regurgitat. nu reactionez asa la bauturi scumpe. doar sunt investitii

Anonim spunea...

pai mai astept mult postul ala special? tu unde ai disparut?
draga mili imi poti pasa id tau de mess sa continuam cearta:P ?

Anonim spunea...

hmm.. 36? acu cat e?

le petit mouton spunea...

tot 36, draguta, am schimbat coloristica. messengerul e pentru mine un spatiu zen, nu de cearta

Anonim spunea...

oh.. nici prin gand nu imi trece sa ma cert cu tine ( nu stiu de unde ai ideea asta ).
domnisoara milli, imi cer scuze daca v-am ofensat integritatea.
pana vine mastera de aici.. unde vorbesc si eu cu tine? daca doresti.

oricum simt ca o dau in penibil.. ?!?

le petit mouton spunea...

:D las ca faci rost de la matroana