VamaOnline:

miercuri, august 08, 2007

n-a fost sa fie

Am crezut ca ma ghidez in viata dupa motto-ul asta, dar m-am inselat. Poate am crescut mare si am inceput sa fac si eu alegeri tampite precum adultii pe care ii uram. Aleg siguranta, in locul fericirii pure, aleg sa rezolv lucruri in propriul apartament insalubru din Bacau, in loc sa plec draqlui la mare, aleg sa stau in casa in comoditatea patului in loc sa ies la o terasa, aleg sa port umbrela, pantofi si geanta, aleg pe cine nu simt si poate nu trebuie....

...the love story... it's just a story...

Nu mai exista povesti eterne de capa si spada, de dragoste neconditionata si fara obligatii. ...si acum vesnica intrebare retorica...au existat vreodata?
nu e drept.






3 comentarii:

Anonim spunea...

ma dar numai 0 commenturi ai ...

incearca sa nu te mai iei dupa : reclame , motto-uri. Ar trebui sa faci ce simti si cum simti. Tu platesti mai tarziu daca ai ales bine sau rau.

mai vb pe mess

blackmetal spunea...

să ştii că a fi matur vine cu doza proprie de plăceri. chiar şi statul seara la televizor, în loc să ieşi la vreo terasă. atât timp cât e lângă cine trebuie, capătă cu totul alte valenţe.
share the joy of sharing...

Anonim spunea...

Depinde de felul de maturitate... Definitia general acceptata e gresita...

Si au existat si inca mai exista. Extrem de putine, dar asta in sine nu-i rau, ce-i rau e ca sunt mai putine decat persoanele care le-ar merita, riscand si cedand totul pentru acest drept pt. ca apoi sa vada ca cealalta persoana nu e la fel, dar pana-si dau seama de asta e deja prea tarziu, sufletul deja a ales...