VamaOnline:

miercuri, august 08, 2007

the flooooood

I'm the queen of the floods.
In timp ce am ucis-o pe notara de sub mine, prima oara cu furtunul de la masina de spalat, apoi cu nu stiu ce teava sparta care se presupunea ca face condens, intr-un final am castigat definitiv razboiul prin refularea chiuvetei din bucatarie.
Dupa indelungi chinuri, abateri si eschivari, mi-am facut curaj sa intru in bucatarie. Pentru asta ii multumesc prietenei mele (al carui nume nu'l voi mentiona deoarece e destul de populara in randul bajetilor), ce mi-a lasat timp de mai bine de o luna o cadita cu vase la inmuiat. Costumata cu manusi (roz!) d'alea de latex cum purta un personaj de pe Cartoon Network, am trecut cele mai crancene odoruri si cele mai verzi-maro-galbene..aaa??...chestii. Totul e ok, pana in momentul in care din chiuvete curge apa: robinetul inchis, vase in chiuveta...what the fuck? Scurgerea infundata si toata apa imputita de la toti cei 9 vecini de deasupra mea se revarsa in bucatarie. Si dai cu galeata, si da'i cu mopu...si da'i si lupta. Infruntare crunta timp de 12 ore, pana in zori. Cheama administrator, cheama instalator, primeste telefon de amenintare cu judecata de la madam notarita, suna proprietarul... si toata casa rasturnata pe jos.

... ce bine ca ma mut. din pacate tot la primul etaj....

Un comentariu:

Anonim spunea...

si te-a dat in judecata notara,pana la urma?