VamaOnline:

luni, august 06, 2007

everything down

Blog-ul asta a cazut vreo 400 de locuri de cand cu examenele astea. Ma indoiesc ca cineva i-a mai simtit lipsa si nu-mi ramane decat sa'l resuscitez.
But first, sa ma laud ca se holbeaza lumea la mine cand le spun cat am luat la bac. Emotia a fost atat de mare incat am pozat listele si m-a sunat profa de chimie sa ma laude (p.s. Rozik e teroarea liceului de vreo 20 de ani). Nu ma asteptam avand in vedere ca mi-am bagat picioarele si cu minumum de stres 2 luni inainte de examen am stat doar prin bucuresti... just havin' fun.
Si metoda asta cu invatatu' pe ultimii zeci de metrii funcioneaza negresit. Doar doua zile de invatat pentru admitere si m-au facut studenta. Am inteles ca voi fi dezamagita de facultate: profi ce nu vin la cursuri ca au nush ce treaba au pe la interviuri, tot felul de tipe cu fite si cu aere de PR manager doar pentru ca au ochii verzi si tate mari, multa comeptitie si tupeu jegos improscat cu noroi. Ce mai, mediu perfect pentru a te pierde in sfidare si nesimtire, uitand totalmente de atmosfera de studentie.

Momentan arunc saci intregi de haine, carti si nimicuri in dorinta absurda de a ma muta. Vand mobila, tablouri, paianjeni, pana si pe Wisky (the parrot). Pentru doritori, ma gasiti pe mess - TOTUL LA PRETURI DERIZORII-.

Niciun comentariu: