VamaOnline:

sâmbătă, octombrie 06, 2007

wonderwomen

Da, stiu, n-am scris de mult, blogul a cazut in dizgratie, nu l-am mai pus la status sa ma urce lumea in top, dar am facut lucruri interesante.
Si ca orice provinciala careia i s-a reprosat deja ca are accent si se mandreste ca e moldoveanca (i'm crazy) mi-am luat si eu bagajele in pungi de rafie si mi le-am deplasat undeva la marginea Bucurestiului, "oleaca" mai departe de Titan.
Ma mandresc cu balconul mai mare decat bucataria pe care stau ca la terasa la frappe ( mi-am gasit shaker, finaly), la parter, intr-un cartier verde de mosnegi, care se benocleaza deoarece n-am inca perdele , si cu o proprietara care verifica de 5 ori pe luna contoarele.
De ce spergirl, insa? pentru ca se benocleaza lumea la mine cand le spun ca fac 2 facultati la zi si am si job. Deci nu-mi dati peste nas cand va mint ca sunt ocupata. Un tip mi-a propus ca imi da el salariu minim pe economie si bonuri de masa daca as putea sa petrec cu el macar 4h/zi. Nu accept nimic fara telefon de serviciu si masina cu sofer.
Acum ca ati inteles mesajul, revin cu posturi cu impresii cat de curand.

8 comentarii:

Anonim spunea...

te lauzi .. te lauzi.. :)

lorelei spunea...

da ma laud, ma laud. e mai convenabil knd se plange lumea decat atunci cand se bucura. nu mi-au murit insa laudatorii. am supravietuit si fara ei pana acum.

Anonim spunea...

Wonderwoman indeed. Nu stiu cum reusesti, dar reusesti sa le impletesti si sa le rezolvi pe toate :)

Anonim spunea...

bravo, e misto ca reusesti sa le impaci pe toate, insa cred ca , cam neglijezi spalatul.

Anonim spunea...

mereu ai fost wonderwomen... si simpatia mea.

Anonim spunea...

legat de job, la ce shawormerie lucrezi?

bomath spunea...

Acu' mulţi ani am stat şi prin Titan; dup'aia m-am mutat într-un loc în care-mi beam cafeaua pe terasă, uitându-mă la Lacul Morii; era doar beton prin preajmă, dar... „Room with a view”.
Acum nu-s departe, în Sălăjan, dar fără lac de privit la ţigara de dimineaţă. Staţia de metrou tot aproape a rămas.

lorelei spunea...

lasa k ne vedem la o tigara, dar fara view.