VamaOnline:

vineri, martie 02, 2007

spring changes

Incep prin a afirma razlet ca nu am oferit absolut nici un martisor... nici macar o urarea. Si cineva nu s-a afectat de nesimtirea mea si mi-a oferit kitch-uri in poleiala ca sa imi zica ca a venit primavara. De parca nu as fii stiut ca a venit... Si de parca ar fii venit, cand normal inceperea primaverii vine cu data de 21 martie, echinoctiu in care as vrea sa pot cronometra ziua si noaptea pentru ca am impresia ca cineva nu are dreptate. Ah, si am primit mass-uri... yey..the spring should love me..no really.
1 Marie e foarte sweet in felul lui... si mic... si rosu cu alb. Si incep sa observ cat de pregnante sunt culorile acestea in randul sarbatorilor. Atat Moshu' cat si Sf ala Valentin adoptat de fetitele indragostite...toti au fun club "red&white".
Odata la 4 ani uit de sarbatoare asta pentru ca e enervant ca luna lu' Faurar sa fie nedreptatita la doar 28 de zile. De obicei uit si ca trebuie sa platesc chiria sau abonamentul la net pentru ca in ziua aceea eu sarbatoresc soarele cu o cupa mare de inghetata, nimic mai mult. Este pentru prima oara in an cand inghetata e rece... placut de rece.
Si vreau sa primesc flori... pentru ca cine a zis ca cu o floare nu se face primavara, a gresit amarnic. Primavara e in sufletul meu.

Niciun comentariu: