VamaOnline:

marți, martie 27, 2007

the power of choice

Mai am o singura tigara si in spiritul provincial si antreprenor al urbei, s-a inchis si unicul non-stop pe o raza de 700-800 de metri. Nu e suficienta ca sa termin postul asta, cu atat mai putin ca sa vad un film prost tras la nimereala de pe retea. O opresc la jumatate ( adica o "stopez" pentru cunoscatori). Fuck, am inceput-o deja: ce fumez maine dimineata la cafea? Gandirea mea este limitata si daca in viitor n-o sa ajung maturator de strada asa cum m-au amenintat ai mei la primul 7, cu siguranta voi rabzi ca lustrangiu de paftofi dupa preavizul de exmatriculare de acum 4 ani. De ce nu ma gandesc la consecinte, la viitor? Daca nu incepeam ultima mea tigara, acum eram in pat si maine cofeina ar avea cu totul alt gust. Alegeri, placeri, premise, prioritati si vicii.
Vineri m-am dus dupa tigari la 4 noaptea: lapovita si eu in tricou. M-a costat o sambata seara in casa, febra si delir, si o pauza.
O aprind pentru a doua oara. Sunt dependenta de gest. Data viitoare imi voi cumpara un cartus. La urma urmei sunt capabila ca caut chistoace mai lungi prin scrumiera si asa plina peste refuz. Doar am abilitati remarcabile de reciclare mostenite din copilarie cand strangeam guma de mestecat de pe asfalt in zilele de vara suficient de calde si... nu, nu o bagam in gura! ci o lipeam in fire subtiri pe usa de la lift. Poate se prinde odiaosa de sefa de scara in panza noastra de paianjen.
Cum am preconizat, caut ramasite printre cojile de fistic si ambalaje de Hubba Bubba. Parca stinsesem una mult prea devreme undeva pe la amiaza. Rascolesc cu riscul de a-mi tapeta tastaura cu scrum. Dar am Plugaru in camara - ramasite de la mare de acum 2 ani, cand el isi umplea pipa cu ele si ne miram de ce nu se aprinde ca in filme. Am si pipa... sau nu mai am, am vadut-o. Bine totusi ca acum am bani de tigari.
Deja mi-e foame. Daca nu fumez trebuie sa mananc. Stiti ca frigiderul arata mai rece atunci cand e gol? Margarina goala, lapte de acum 2 saptamani, patrunjel uscat si nu vreau sa risc sa deschid cutia in care candva era salata de peste.
Scormonesc buzunarele. Caut macar cateva franturi de tutun. Nu mai fac pretentii. Doar monezi ce s-au scos din circulatie, brichete si vreo 2 gloss-uri ce nu mai pot fii asortate la nimic.


clar... ma las de fumat pana maine dimineata.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Draga mea,
Cred ca cel mai indicatlucru pentru mintea ta, extrem de obosita insa campioana la plagiat, ar avea nevoie de o pauza...o pauza in care sa nu te mai gandesti si sa nu mai vorbesti despre sex ci SA FACI SEX!!!
Asta, bineinteles in momentul in care vei gasi pe cineva dispus sa se sacrifice.
Try to get a REAL life!
Nu mai incerca sa pari desteapta, fii desteapta...daca poti...

lorelei spunea...

Draga Anonim,
Daca ma mai vizitezi vreodata, uite asa a inceput totul: http://lorelei-isis.blogspot.com/2006/08/party-animal-fost-sacrificat.html
din greata pentru prea mult real life si multi prea multi necunoscuti sau mai putin cunoscuti cu care nu m-am chinuit sa "vorbesc" despre sex. Si a fost un sacrificiu pe care prea multi au fost capabili sa'l accepte. Nu-ti fa griji pentru vaginul meu sau pentru creierul meu: au supravietuit si fara sfaturile tale.