VamaOnline:

marți, martie 06, 2007

"Ma iubesc cu Aristotel"

Acesta este statusul pe care colega mea, Silvia, il afisa cu nonsalata intr-o seara. La un asemenea abuz de cuvinte si omuleti antici, nu m-am putut abtine. Voi atasa succint conversatia degenerata

lorelei: necrofiloooo
silvia: mai..nu e asa rau sa ma frec cu aristotel..in fond el ma freak la cap cu ideile lui si eu il frec pe spate cu spirt k e prea batran pt altceva..si asa ne intelegem
lorelei: aham...hope 4 the best 4u...poate un orgasm intelectual
silvia: mda..dar nu mai rezist mult...maine dupa ora de latina divortez...k o femeie nu rezista doar cu orgasm intelectual..si in plus batranul aristotel nu are banii lui Iri,,,
lorelei: =)))))))))))))))))))))))
lorelei: da d c tocvmai la ora d latina?
lorelei: si cine a zis doar un orgasm..poate e multiplu
silvia: mai greu...sau poate multiplu la nivelul emisferelor creierului..k altfel,,,
lorelei: ah..dak nu merge cu aristotel..ia si u un spinoza, un descartes..k astia sunt mai tinerei
silvia: mai..poate incerc un heidegger..k e mai recent..asa
silvia: oricum..mada ma sfatuieste sa termin cu asta k e batran si sa nu ii mai povestes aventurile mele, k o sa izbucneasca in ras la latina cnd voi prezenta proiectul
lorelei: pai ce faci pana la urma..il citesti tu pe el... sau filosofia asta e mai profitabila decat mersul la psiholog?
silvia: ink nu stiu raspunsul...dar cum aflu ..
lorelei: ma anunti .. k poate trantesc si eu de'un plond in logica cu unul din ei
silvia: poate chiar iti fac o lipeala..k tot am acum relatii
lorelei: fata... da eu vreau un francez.. k am auzit k is buni tare..si o au si mare
lorelei: pls
silvia: o sa fac tot posibilul...
silvia: si mie imi plac aia...off...am vazut unul pe bune..si eram.......ah,,
silvia: daca te straduiesti putin pot sa ai orgasm numa mirosindu-i...mmmrr

so...come to mama to sniff you...mmmm

Niciun comentariu: