VamaOnline:

vineri, martie 02, 2007

3 culori cunosc pe lume

Stiti schimbarile alea de sezon de primavara, cand sorele incepe sa se arate (nu ca nu s-ar fii aratat destul si in iarna) si cand incepe sa misune lume pe strazi si cand la 7 inca e lumina aceea crepsuculara. Ah, e atunci cand vrei sa renunti la cojoc si la cizme si sa te vezi direct in fusta si sandale si tii geamul deschis si faci curat si... vrei o schimbare.
Ei bine, la mine schimbarea a fost simpatica. M-am facut semafor in doar 24 de ore. Dupa ce 18 ani m-am bucurat de podoaba mea capilara (persiorul ei.. pana corbului), mi-am sacrificat o dupa-amiaza intreaga unei decolorari intense. Cum moda revine si eram indragostita de Aguilera in video-clipul ala, "dirty", m-am hotarat sa-mi trantesc un blond cenusiu la care sa adaug suvite negre. Si ideam legilor lui Murphy, m-am trezit cu un blond-balai, un galben in toata splendoarea lui, ca doar a venit primavara si capu'n nori si soare'n cap.
La prima ora a doua zi, trebuia sa repar greseala, asa ca am apelat la logica mea: cand ceva nu iese bine, citeste instructiunile :" daca aveti parul inchis, nu puteti ajunge la o culoare mai deschisa.. (adica blondul meu alb-cenusiu :(( ) acasa, ci trebuie sa apelati la un stilist" . Grea alegere: sa sacrific 1 mil, sa pun brunet la loc... sa ma duc la uratul ala mai rau decar dentistul si sa'l las sa ma ciunteasca si boiasca sau sa mai suport mirosul de amoniac in baia mea fara aerisire..sa.. of, grea alegere. Dar soarele s-a gandit sa apara si pe strada mea: acolo unde nu sunt decat 2 posibilitati, o persoana inteligenta o alege pe a 3-a: "sa ma fac roscata"
Si in ciuda temerilor mele, nu m-am trezit cu un morcov in cap, ci am reedita-o pa Madalina Manole, fata cu parul de foc. It's rock and sexy and hot. It'a a look change... si inca nu m-am obisnuit: cum draq sa intri in lift si sa te sperii de propia ta moaca... si sa-i dai si buna ziua..???

Niciun comentariu: