VamaOnline:

duminică, septembrie 28, 2008

As vrea sa spun mai multe, dar nu e nimci de spus

E meci in Giulesti, in nocturna. Lumina de zi pana spre Cimitirul Clavin, unde sunt oameni calvini morti. Oameni cu fulare alb-visinii, cu steaguri, oameni linistiti, eu dupa tigari. Da, inca fumez. Stiam ca v-am frapat pe toti, iar voi stiati ca n-am sa ma las.
"Fight Club" pe una din Antene. Cu o privire la TV, cu una la Deea, a carei existenta nu o credeam BFL nu a mintit.

Revenind la malaxorul de pateu cu gust de Pall Mall albastru, nu portocaliu. Caut o amintire. Imi pun masca lui Macbeth. I-as fi smuls bratara acea galbena care nu se potrivea cu nimic din hainele lui. I-as fi smuls si hainele. Verific mail-ul la fiecare 10 minute ca si cum nu m-ar anunta pliculetul galben cand vine. Glaben, hahaha, culoare geloziei. Poate nu se va murdari ca si cea albastra.

Cand gasim persoana potrivita? Niciodata, pentru ca atunci cand o gasim, ne speriem ca niste adolescenti de propria pubertate. Si de cele mai multe ori suntem niste adolescenti cu vise atunci cand ea apare. Si visam o viata. Si viata vine. Si nu e cum o visam noi. Are repere fixe, protectie, amante, frustrari, neglijare.

Pierdem viata printre propiile degete si se scurge ca nisipul de clepsidra si ca apa de rau. Si se face mal. Si ne uitam la tot malul asta ca la vreo noutate ozn-easca, si scriem bloguri despre lucruri noi pentru ca lucrurile vechi au expirat.

"Cu fiecare despartire, o stea din cer se va aprinde. Iar eu voi stii ca ati facut greseala mea."

2 comentarii:

Anonim spunea...

lasa-te te fumat !!!

myhac spunea...

Pai o vorba din batrani spunea ca`n momentul in care ti se aprind calcaiele, incepi sa oferi si`n mod normal sa pretinzi. Iar daca rezultatul nu se ridica la inaltimea asteptarilor, capitulam si ne retragem in plina glorie....