VamaOnline:

miercuri, octombrie 08, 2008

Scream and smiles

Azi te-as fute in cel mai pervers mod posibil. Si apoi ti-as spune sa-ti iei boarfele si sa te cari. Si sa-mi aduci inapoi acel cadou "special" atat de mutl gandit si trudit ca si cum azi s-ar implini fix 46 de zile de la ziua mea. Si te-as ruga impetuos sa te stergi la nas sau in alte crapaturi cu toate florile pe care le-a luat vantul de pe veranda mea, desi tu cu siguranta le-ai pus acolo. Si intr-o joi te-as invita la cina. Si ti-as da sa te indopi cu muschi tiganesc invelit in piept de pui si cu orez cu margarina.

Dar pentru unele lucruri timpul s-a scurs si s-a facut tarziu, iar azi am uitat sa-mi iau pastila de marti. Iar dl. Luca, clientul meu fidel din Bistrita, este mai cald la voce decat voi fi eu vreodata cerandu-mi iertare. Iti voi marturisi rubicond ca nici in dimineata aceasta nu m-ai satisfacut. Si ca oricat de bun ar fi gustul tau, e total nesatios: precum un ecler ranced intr-o cofetarie de cartier.

2 comentarii:

Scoica spunea...

Tre' sa ai un curaj nebun sa-i scuipi unui tip printre dinti un astfel de adevar.

Anonim spunea...

Pentur toate celelalte, exista acum Mastercard