VamaOnline:

duminică, martie 01, 2009

Some Expi's Nights

E week-end, e vineri, probabil e Expi Night. Intre doua proiecte, am plecat mai repede de la birou. Spre deosebire de ei, am terminat inaintea dead-line-ului, printre putinii care fac asta.

Deja a devenit un ritual de vineri. Nu ca as stii vreodata ce muzica se pune sau ce preturi au. Ajung sa intru acolo si sa cunosc tipele dupa culoarea parilui. Aia blonda, aia roscata, una inalta. Stau cuminti in agenda: Expi Ana, Expi Alexandra, Expi Cristina, Expi Tot Ana s.a. Nu stiu exact ce se intampla cu fetele din clubul asta, dar reusesc performanta sa ma piste de cur.

Ma suna. E cu ea. Imi propune sa vin si eu. Suna bine, avand in vedere pasienta de 1 an de zile. Probabil isi vor face de cap si voi pica la momentul oportun. Ne desparte doar un mesaj de confirmare. Vine pe la 12 invitatia propriu-zisa, dar nu inteleg de ce ma limiteaza. Cer lamuriri. Un alt mesaj, pula mea, tipa asta face misto de mine. Le las sa stea in intimitatea lor, voi onora invitatia cand va fi prea tarziu, cand voi pleca de aici. Oricum, combinatiile merg bine. O fi de la camasa cu maneci suflecate. 3.30, alt mesaj. Se spune ca am intrecut masura. Sa-i fe de bine. 4. Ma trezesc ca ma pupa prietena ei. Ce dracu, a vent aici. E a multa oara cand vine peste mine, desi stie ca sunt acolo. Ne vedem, nu ma saluta. Danseaza, las deoparte combinatiile, oricum n-am ce face. Ignor, ma enerveaza cand face chestia asta. 5. Iar ma saruta prietena ei. Spune ca din partea ei. Sa vina ea atunci. A plecat.
Revin la ale mele. Tipa aia inalta care m-a sarutat acum cateva ore revine la mine. M-a luat prin surprindere, intr-un mod placut totusi. O vad in ultima secunda cum apare. Pana la urma se decide sa imi ofere acel "la revedere" familiar, fara intermediari. Gagica dispare.
Eu: Hai afara sa vorbim.
Ea: Nu.
Eu: Hai. (o imping)ai zis ca nu vi in Expi.
Ea: N-a fost ideea mea.
Eu: Da, si vad ca te-ai opus foarte tare.
Ea: Nu, mi s-a parut o idee buna. Vroiam sa vad daca esti aici. De ce?
Eu: De ce, ce?
Ea: De ce nu ai venit?
Eu: Pentru ca mi-ai trimis mesajul ala.
Ea: Pai ti-am zis ca te astept. Dar asta nu insemna 5 dimineata.
Eu: Am crezut ca faci misto de mine cu mesajul ala.
Ea: Care?
Eu: Al doilea.
Ea: Nu faceam misto de tine. Hai sa nu vorbim acum. Nu vreau sa vorbim acum. Pa.

In noaptea asta pentru prima oara dupa mult timp, plec acasa. La mine acasa. E recomfortant sentimentul. Am lamurit a doua zi totul. M-au asteptat, ea s-a suparat, am rezolvat telefonic. Pentru prima oara, vin cu flori si ciocolata, sub pretext de 1 Martie. Nu vreau sa aud: "Iar nu ai facut nimic. Nu faci nimic. Nu oferi nimic. Eu ofer atat de multe si nu numai ca nu stii sa multumesti, uneori nici nu vi sa iei." Desi am citit o chestie care m-a deranjat pe blog-ul unei tipe de la party-ul de week-end-ul trecut. E pentru prima oara cand ajunge sa ma obsedeze un tip, un fost. Din vina ei. Se pare ca m-a inselat, dar tot timpul gaseste scuze. Ma bucur de make-up sex din dormitorul ei si terminam sub dus.

Are mess-ul deschis. Verific. A vorbit cu el, desi o rugasem de Craciun sa n-o faca. Se aduna prea multe. Si de fiecare data cand lucrurile merg bine si incep sa investesc, mai apare asta sau altul in peisaj. Asa, un mesaj, un apel, o scapare. Prefer sa plec, decat sa-i spun lucruri pe care le-as regreta.

Sambata seara. Imi spune ca acum e file closed. Imi ofera dovada. Nu stiu ce sa cred, e a multa oara cand aud chestia asta. Parca e fara sfarsit. Nu stiu ce vreau. Ma plimb din Gate, in Fabrica si ajung tot in Expi. Stiu ca e acolo. Cica iese cu niste colegi de munca. Sun un prieten, n-a vazut-o. All clear. Nici nu intru bine si incepe sa am sarute. E beata. Foarte. Dar oricat de beata ar fi, e tot sexy. Si tot in dormitorul ei ajung. Desi nu stiu ce vreau, se sfarseste bine, asa de primavara.

Niciun comentariu: