VamaOnline:

sâmbătă, martie 14, 2009

Gustul ridica cortina

Dupa ce un an de zile m-am eschivat sa merg al teatru in Bucuresti (da, habar n-aveam unde se gasesc majoritatea, noroc ca e mare si central TNB-ul) si cinci ani de cand am idolatrizat TT (Teatrul Tineretului din Piatra-Neamt), in sfarsit am inceput sa ma boemesc si sa cumpar bilete cu o saptamana inainte. Recomand:

Fitness- Teatrul de Comedie. Mihaela Teleoacă e pur si smplu spectaculoasa ea singura si un public minimalist de 50 de oameni. Felul in care interationeaza, se misca, felul in care te ia in brate sau isi desface picioarele in cele mai erotice sau nevrotice pozitii, felul in care aduce un omagiu corpului feminin te face sa iesi de acolo cu un aer de faire l'amour.

Epopeea lui Ghilgames, mult pathos, mult corason.Aviz amatorilor, site-ul se actualizeaza in fiecare miercuri, iar biletele nu sunt disponibile decat de joi.

va sfatuiesc, fara Eduard al III-lea. Desi Caramitru e senzational ca de obicei si cineva isi facuse un cult in a vedea toti marii actori cat inca mai sunt in viata, piesa e un cvadruplu de incercari smardoase de a adapta. adica, care va sa zica, nu e nici originala, nici adaptata si in 3h (adica te uiti la ei de toti banii) ti-e sila de "stimata doamna" si de "Turcia" in secolul XIII. Realizare impunatoare, scenografie de exceptie, mai ca aduce cu un musical, dar pacat de scenariu si regie, ca ti se apleaca.

De vazut, Jocul de-a vacanta. Desi e la Teatrul Everiesc, piesa in sine e superba, un elogiu catre Mihail Sebastian. Am vazut pe putin 4 reprezentatii ale ei si credeti-ma, nu are cum sa nu va placa.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Poate ajungem si la teatru..dupa opera:)

Anonim spunea...

postul de mai sus n-are (deocamdata)importanta - decit din cauza ca nu am eu rabdare sa-l citesc : vreau sa intreb :: ieri (parca) motto-ul era "somnul ratiunii naste monstri" (adevarat) - azi vad "nobody tells you where to go" - )daca e la imperitiv = right_ ....daca e constatativ = wrong - everybody tells you where tog (si mamele sufera cel mai tare)

si ce Dumnezeu face chitara aia acola (frumos simbol de altfel) - are nevoie de un "slow train coming" nu ?


promit- inerca sa-l citesc miine, daca nu ma mai izbeste ceva inainte

Anonim spunea...

mea culpa - e si una si alta - incit imi citez singur fabula: pe spinarea unui ....mare negru fioros..." - chitara aia pe sine e in regula -runnaway train

lorelei spunea...

Sa zicem ca nu am tmp sa cosmetizez blog-ul. Mai multa esenta, mai mult fond. Sau macar ma pacalescu cu ideea.

Mergem, mergem la teatru.