VamaOnline:

vineri, iulie 10, 2009

Despre axile si imbratisari.

De cand a venit vara, anotimpul hainelor mici, a fetelor goale si a caldurii la salon, ma simt napadita de subtiori.
Mi se plangea cosmeticiana ca nu stie cum va merge la iarna cu criza asta, ca si asa iarna vin mai rar clientele la despaducheat si depielitat. Eu o asigur ca voi veni la fel de des. Adica, nevoia mea e permanenta, nu numai cand se vede pe sub fusta. Si bacsisul meu e gros.
Revenind, nebunia si scarbosenia mi s-a aratat ieri mai mult decat in alte zile. Ieri am fost oripilata de axile, prea multe. O fi de la bluzitele cu bretele, de la metroul care acum ma duce direct fara transportare la biroul bej de la mama corporatie sau pur si simplu mi-e sila. Nu ma intelegi gresit, nu am nimic cu aceasta parte anatomica a corpului, vorbim de o particulariatate: femei cu axile urate. Nu pot intelege cum pot arata unele atat de hidos, chiar langa san, chiar in zona ce o decoperi cand te bucuri, care se detensioneaza dimineata si care poarta pudra de talc si feromoni.
De obicei, nu prezinta un singur simptom, ci pe toate: grasime, talc strans si facut ciuciurete, fire de par negre iesite si bine stranse subcutanat care nici cu cel mai bun Bic nu pot fi eradicate definitiv si desigur, bubite rosii si ofilite de la iritatie/epilat/cine stie ce.
Fetelor, va rog frumos aveti grija de subtiorile dumneavoastra. Daca nu va miros si nu va pateaza bluzele de color deschise, nu inseamna ca puteti sa le afisati in asemenea hal. Singurul lucru care imi trecea prin minte e ca aproximativ la fel va arata si epilatul inghinal (asemanarea e oarecum formala). Nu vi se intoarce stomcaul pe dos?

Acum, revenind la lucruri mai frumoase, cum ar fi imbratisarile. Personal, mi se pare cel mai intimi gest, mai puternic decat un sarut, decat o atingere pe pulpa interioara a piciorului, o bataie pe umar sau o atingere pe piept. La Armata Poporului, dupa ce i-a aratat cum au scos literele cuprice si au lichit cu banda adeziva un “Lujerului” impersonal, doua tipe s-au imbratisat cu promisiunea de a se vedea in curand. Nu s-au pupat pe obraz cum fac fetele, nu si-au facut pa-pa cu mana, ci s-au imbratisat. Am ramas sa privesc scena cu “Atentie se inched usile” pe fundal, dar imaginea era atat de intima. Daca ar fi sa aleg un gest pe care s ail primesc toata viata, acesta ar fi. E cel mai pur moment, cel mai cald, cel mai dulce.
Nu m-am dus la “free hugs”. A fost intr-o zi de munca, din pacate.
Ah, si am primit o imbratisare intr-o piesa de one man show de la actrita. Divin.

O imbratisara adevarata. Cu axila curata.

4 comentarii:

:) spunea...

Hai ca asta e scarbos...

Anonim spunea...

Susţin!
Ai mare dreptate. Mă tot întreb cu ce şi-au greşit femeile astea de se răzbună pe ele :))

bogdan spunea...

prima parte e cam dezgustatoare. ai dres-o insa bine cu imbratisatul. ai pus punctul pe un lucru la care foarte putini oameni se gandesc cu atat mai putin il inteleg. de multe ori e sufocant sa fi atacat cu tot soiul de saruturi mai mult sau mai putin agresive si imi vine sa intreb... can you just hug me?

Anonim spunea...

I really like your blog and i really appreciate the excellent quality content you are posting here for free for your online readers. thanks peace claudia.