VamaOnline:

joi, iulie 23, 2009

Cred ca...

... n-ar trebui sa stiu. Batea lumina perfect prin draperiile protocalii. Era cald. El isi admira motorul de la etajul 6. Ii rugam sa traga draperiile la loc. Soarele se reflecta in folia de aluminiu din geamul vecinului de vis-a-vis. In bluza bleu a la Marc&Spencer de care imi bat joc ascunzandu-mi genunchii sub ea, nu credeam ca voi fi atat de linistita.

Marin Preda spunea ca atunci cand te desparti de cineva, initial esti in stare de soc si nu simti nimic. Ca si cum ai fi rece, de gheata, ca si cum nu ai realiza ce se intampla. Probabil ca nici nu o faci. E gol.


Ma uitam fix la cureaua mult prea stramta si la nasturii camasii. Intotdeauna aveam senzatia ca se incinge prea tare, dar credeam ca am suficient timp sa i-o spun. Raspund cu un bine sec, cand tot ce aveam eu in cap era fresh fresh start. Eu ziceam bine, gandeam da, simteam nu.

Am impaturit toate rufele in dulap. Credeam ca o sa folosesc patul. dublu. Cand dorm singura, ma astern ghemuita in coltul peretelui. Desi mie imi place la margine. Azi-noapte am dormit de-a latul patului. Noroc de zana mea cea buna.

Am recapitulat lucrurile ce trebuie facute dupa. Am fost prevazatoare. Am fixat repere in caz ca nu va mai fi. Ma indoiesc ca se vor respecta.

La Rasnov se sare de la 45 de metrii cu coarda elastica pentru 50e. Iar o casca proasta de motor tot atat e. Benzina e in jus de un euro, iar un ambreiaj nu poate fi scump. Sexul e gratis, dar prea tarziu. Si inca nu m-am apucat de cautat incarcator pentru I-Pod Nano.

Zana isi bag picioarele in rasa masculina. O fac si eu de luni incoace. Ma uit buimacita in agenda telefonului. Corpuri pe care altadata le-am dorit acum imi provoaca sila precum o tequila fara sare si lamaie. Si uneori visez la Expi... si la mare. Cum as pleca o saptamana la mare sa vad porumb cu 5 RON.

Acum vreau doar sa treaca timpul pe langa mine. Mai repede.

Niciun comentariu: