VamaOnline:

vineri, octombrie 06, 2006

morning

Inca o dimineata in care chiar nu am auzit cesul, oricat de mult s-au straduit undele sonore sa imi patrunda timpanele. M-am hotarat sa fac o investitie: un nou ceas desteptator... cu tot cu cuc daca este posibil. Deja Nokia 3310 primul racnet nu mai face fata aerului somnoros si dorinta obsecena de a ma trezit atat de devreme.
Simt ca pierd asa o parte a zilei cum pierd fiecare zi pentru a-ti spune duna-dimineata. Si nu reusesc sa descopar cum soarele rasare sau mirosul prospat al diminetii. Nu cunosc o parte din tine si nici nu fac efortul pentru a o investiga. Dar am hotarat sa nu mai las sa vina de la sine. Am sa fortez lucrurile si nu voi uita sa pun cesul sa sune in fiecare dimineata, pentru a ma trezi cu un "te iubesc" in loc de sunetul stident al cesului. Pentru a-ti gusta buzele inainte de a te spala pe dinti si pentru a-ti simti mirosul obosit, somnoros. Uneori e atat de cald incat nu as vrea sa ma mai ridic si sa ramanem sub cearsafuri goi inca o zi intrega. Sa nu ne pese ca suna cesul sau ca a venit posta, sa uitam de mic-dujun, pranz, iar la cina sa servim tot dragoste. Iar daca mainile nu se vor opri din realizarea gandurilor, iti promit ca nu ma voi supara si voi uita de "trebuie" si il voi imbratisa in fiecare dimineata pe "place".
Dar pana atunci, voi face o investitie...cu tot cu baterii pentru inca vreo 2 luni.

Niciun comentariu: