VamaOnline:

luni, august 14, 2006

no.1

Primul meu post. Ma chinuie talentul ingrozitor...sau plictiseala...aviz amatorilor: voi scrie aleatoriu, prost, fara noima, doar ca sa ma descarc si sa am impresia ca ma asculta cineva. Sufar d mania punctelor de suspensie (-si asta nu inseamna ca am lag-uri in gandire-) , nu traiesc in lumea culturii (indiferent ca e vorba de muzica, teatru, film sau oricare alta activitate intelectual valabila), nu am probleme psihice si nu sufar de depresii mondene sau meteorologice. Deci, bun venit in lumea absolut normala a unor ganduri pe cat de haotice pe atat de realiste. Nu incerc arta cu degetul (eu si Michelangello ce mai aveam asemenea viziuni romantice, excluzand Capela Sixtina desigur) iar blog-ul o sa fie un mare kkt in comparatie cu ce am vazut in jur. Lectura placuta si desfatare amorala va urez.

Niciun comentariu: