VamaOnline:

marți, august 15, 2006

heal me


Azi am mancat Activia cu musli. Mi se parea un hrana snoaba si o mare tampenie. Si de'odata, dupa prima inghititura, am descoperit ca trebuie sa-mi schimb regimul alimentar, ca sentimentele trec prin stomac si ca kilogramele imi stau pe creier. Probleme feminine la care masculii se uita cu sila si dispret, smiorcaieli lascive despre o lume superficiala si despre o papusa Barbie si un Fat-Frumos care ne-am fascinat copilaria. Sunt sigura ca ei nu mancau cereale cu lapte la micul dejun si nu numarau carbohidratii... si nu isi faceau griji pentru numarul de calorii sau de lipide.
Traim in superficialitate. ..mda..m-am gasit eu sa zic un lucru interesant. Doar ca prima impresie conteaza si aparentele inseala. Luptam ca sa schimbam principii si mentalitati. Luptam ca sa avem dreptate. Luptam ca sa castigam....dar de ce nu luptam ca sa nu mancam Activia cu musli?

Niciun comentariu: