VamaOnline:

sâmbătă, august 09, 2008

"." si de la capat

Vreau o limita in tot ceea ce se intampla. Organizez programe riguroase, am grija ce si cat mananc, nu intarzii niciodata, n-am mai baut etilen glicol de mai bine de o luna, sunt cuminte si ma limitez. Partea scarboasa vine abia acum. Imi si place. O viata linstita de adult precoce, cu card si bonuri de masa, cu sex in week-end si plecari calme la mare sau la munte, fara dezmat, fara pasageri, fara nebunii majore. Cu programari la manechiura, cu shopping doar cand este nevoie, cu bune si mai ales cu rele, cu nepasare, cu prieteni vechi si dragi, cu timeing-ul meu, cu balconul scorojit si cu fluierul trenului de 6.30, cu Antena 3, cu pauze fixe, cu telefon monocolor, cu cercei mici, fara sutien, fara ochelari de soare, cu bronzu dus, cu parul cret.

E liniste.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Liniste ? Normal, doar TU esti Mica Sirena.... crezi ca noi am uitat asta ;;) ?

Pupici cu lipici, pe frunte, parinteste :X

Anonim spunea...

si asa.. usor, usor imbatranesti :P

Pandutzu spunea...

sa inteleg ca inca mai protestezi fata de aia care ti-au furat sutienul ? :)) :p

lorelei spunea...

@darel; bine ai revenit pe la noi

@memmoris: moi?..jamais! nu recunosc nimic!

@panda: insinuezi ca nu am decat un singur sutien si ala furat? normal ca nu e nevoia ce ma indeamna la astfel de demersuri, e pura mea dorinta.