VamaOnline:

sâmbătă, iunie 09, 2007

post

"Scrie!"
"Poftim?"
"Scrie un post."
"De ce?"
"Nu conteaza, scrie!"

Mi-e dor de mare si de senzatia de a fi curat tot timpul. Si nu-mi plac sandalele cu platforma. Azi am mancat sarmale. Scriu de la un laptop. Gresesc tastele. Sexul e bun, dar la fel. Cineva m-a mazgalit cu pixul pe sanul drept. ..and another bad hair day. Trebuie sa ma tund. Vreau sa plec la Paris in primavara. Port un inel de la o fata. Mai am o singura pereche de blugi purtabili. Nu vreau sa ies in club, desi e sambata seara. Beau Prigat de struguri in amintirea vinului demi-dulce. Stau cocosata. Vreau sa termin cu examenul si cu totul. Vreau sa il vad, sa ne vedem, sa simtim din nou. Miss ma girlz. Dorm pe saltea. Am ajuns la nivelul 6 la un joc tampit. Trebuie sa-mi refac unghiile. Maine e duminica si urasc ziua de duminica pentru ca imi aminteste ca a doua zi e luni. Nu fac nimic de apreciat asa cum pe vremuri mi se zicea "bravo". Am cazut in mediocritate. Pierd....

3 comentarii:

Anonim spunea...

interesant amalgamul de ganduri si trairi din post. de fapt, habar nu am ce vrea sa comentez, cred ca doar vroiam sa las un gand bun :)

Anonim spunea...

Un amalgam de trairi si idei, de navalnice sentimente, de cunostinte acumulate dar insuficient asimilate, confuzii de ganduri si concepte, o boare de semi-intlectualitate, o tendinta de adoptare a unui limbaj care il depaseste pe autor.

Anonim spunea...

Hello
buy klonopin
This is a fact so take it seriously.
[url=http://www.tffhgddenizli.org/]klonopin pharmacy[/url]
You must look into that.
http://www.tffhgddenizli.org/ - clonazepam online
Klonopin should not be over used also (in fact no drugs should be overused).